Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Επιστροφή στο eshop
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται με τον τρόπο που υποδεικνύει η εταιρεία μας και το κόστος επιβαρύνει τον πελάτη.
Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει υπαναχώρηση εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας αλλά οφείλει να έχει ενημερώσει το eshop για την άσκηση του δικαιώματος του. Εάν το προϊόν είναι υγιές και έχει δηλωθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης ο πελάτης μπορεί να κάνει είτε νέα αγορά ισόποσης αξίας είτε να ζητήσει επιστροφή των χρημάτων του. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έγινε επιστροφή στο eshop. Και στις 2 περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή μεταφορικών εξόδων που τυχόν πληρώθηκαν κατά την αρχική παραγγελία.

Λάθος εκτέλεση παραγγελίας:
Σε περίπτωση που αποσταλεί λάθος προϊόν γίνεται επιστροφή του προϊόντος και ο πελάτης μπορείς να ζητήσει είτε επιστροφή της αξίας του είτε αποστολή εκ νέου του προϊόντος. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άρτια κατάσταση, μέσα στην συσκευασία του και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση που από λάθος δεν αποσταλεί κάποιο προϊόν θα επιστρέφεται το αντίτιμο της αξίας του εντός 10 ημερολογιακών ημερών. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος δεν επιβαρύνει τον πελάτη.

Εντοπισμός παραγγελίας
Την ημέρα που θα παραλάβει την παραγγελία σας από την αποθήκη μας η εταιρεία courier θα λάβετε ένα email που θα αναγράφει τον Αριθμό Αποστολής (Voucher) ή τον αριθμό του δελτίου σας.

Μπορείτε να εντοπίσετε σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σας:

Αν την παραγγελία σας έχει παραλάβει η ΕΛΤΑ Courier, τηλεφωνικά στο 210 300 4200 ή χρησιμοποιώντας την υπηρεσία “Track & Trace” πατώντας εδώ και βάζοντας τον αριθμό αποστολής (voucher) που σας έχουμε αποστείλει.

Shopping Cart

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.